Haha...die gaaien van jouw zijn me een lekker stel
Timmie heeft een nieuw stekje in de woonkamer.
Boven op de lucht verfrisser die in het stopcontact steekt....een dag later ruikt hij nog naar bosvruchten
En het volgende nieuws kan misschien als schokkend ervaren worden.
Alle garnalen zijn uit de garnalen kast en overgeplaatst naar mijn grote aquarium.
In ieder geval de soorten waarbij dat Kon.
De rest heeft bij iemand anders een thuis gekregen.
Ging me momenteel te veel werk in zitten....ruiten schoon houden, water wisselen, filters en bodem schoon houden, etc
Ook zijn de meeste garnalen genetisch gezien helemaal kapot gekweekt als je het mij vraagt.
Eigenlijk wel een beetje gehad er mee.
Niet dat ik ze niet meer mooi vind...vind het nog altijd prachtig om te zien maar daar houd het momenteel even op.
Maarja...nu staat er een prachtige kast met niks er in.
Echt niet
Altijd gedacht dat een terrarium heel ingewikkeld zou zijn.
Maar blijkbaar kun je het zo ingewikkeld maken als je Wilt en nog veel onderhoudsvrijer dan een aquarium.
Dat zeggen ze tenminste
Dus na flink wat neuzen op internet 1 bakje opgezet als terrarium.
In de toekomst wil ik er waarschijnlijk pijlgif kikkertjes in houden.
Maar zover ben ik nog lang niet.....eerst eens kijken hoe het bevalt en wat er nog verbeterd moet worden.
Uit ervaring met het aquarium vermoed ik dat er eerst nog een aantal eureka momenten zullen komen

.
En morgen eerst eens de winter bescherming / kas in de tuin repareren.
Die heeft flink slaag gehad 2 dagen geleden...
Maar als ik de schade in de buurt bekijk mag ik van geluk spreken dat enkel het dak van mijn zelfgemaakte kapot is.
Heeft trouwens al aardig wat noodweer overleefd maar dit was schijnbaar iets teveel van het goede.
Nou...deze jongen gaat lekker maffen.
Wissel van late dienst naar vroege vind ik altijd verschrikkelijk