[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veni Vidi Vissie • Toon onderwerp - Is een Chinese Danio saai?

Is een Chinese Danio saai?

Plaats hier een foto om je nieuwe bak, mooiste plant of vis te laten zien. Ook kan je hier video filmpjes plaatsen. Vermeldt wel even de grootte van het filmpje erbij voor de mensen die niet over een snelle verbinding beschikken.

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

Re: Is een Chinese Danio saai?

Berichtdoor crashit » 25 feb 2009, 0:57

Heb er zelf ook twee *schaam!*, uit een school van tien zijn die twee alleen overgebleven. Ze zijn een beetje eenzaam geloof ik... Mijn ervaring is dus, dat die beestjes het niet zo snel overleven. Kan ook komen omdat ik een tijdje een ziekte in de bak heb gehad die een aantal visjes de kop heeft gekost. Vond het altijd hele leuke beestjes om te hebben. Zeker in een schooltje, al is een schooltje van 10 voor die diertjes niet echt groot. Het echte schoolgedrag laten ze dan niet zien. Is mijn ervaring iig :)
crashit
Gebruiker

Onderwerpen: 18
Afbeeldingen: 34
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:

Nederland
Soort aquarium:
Regio:
Formaat:

Vorige