[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veni Vidi Vissie • Toon onderwerp - Niet bekend bij aquariums

Niet bekend bij aquariums

Lees eerst het reglement, de faq en stel je dan voor.

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

Niet bekend bij aquariums

Berichtdoor Anon » 29 aug 2016, 15:10

Hallo

Ik zou graag een aquarium willen plaatsen bij me thuis, ik heb een aquarium van ong. 60l ter beschikking. Ik heb al wat opzoekwerk gedaan maar zou toch graag nog wat meningen hebben, en wat extra uitleg uiteraard. Na wat opzoekwerk is me duidelijk geworden om toch een 3-tal weken de bak te laten voordraaien. Ook wanneer je er vissen in steekt dat deze er niet meteen zomaar in gestoken worden maar dat je ze langzaam moet laten wennen. Maar ik vroeg me af welke vissen goed bij elkaar passen en welke niet, welke planten geschikt zijn voor die vissen en wat een goede ondergrond is. Het verschil tussen koudwatervissen en warmwatervissen is me nog niet duidelijk. Zelf heb ik al een lijstje met vissen voor beginners denk ik.
Volgende vissen heb ik al gevonden:
black molly
platy
guppy
kardinaaltetra
sherrybarbeel
roodkopzalmen
vuurgarnaaltjes
Caridina Multidentata
endler guppen
corydorassen
peckoltia
adolfoi
siamese kempvis
zwaarddragers
Rasbora

Natuurlijk zijn dit veel soorten, ik ga ze dan ook niet allemaal steken want er is wel een limiet, ik dacht dat ik uit andere fora's en sites verstaan had dat dit ong. 15 à 20 kleine visjes (zoals guppy's) zijn. Uit de soorten die ik gevonden heb zou ik graag een keuze maken, het liefst hou ik van kleurrijke en sierlijke vissen.

Ik hoop dat ik wat hulp van jullie kan krijgen, alvast bedankt
Anon
Gebruiker

Onderwerpen: 1
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:
Soort aquarium:

Keer terug naar De 1e keer