[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veni Vidi Vissie • Toon onderwerp - verkleurende gup?

verkleurende gup?

(Poeciliidae) Levendbarende tandkarpers.

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

verkleurende gup?

Berichtdoor annev » 27 okt 2012, 14:58

Hallo allemaal!

Ik heb al een aantal maanden een klein aquarium met guppies. EĆ©n van m'n kleintjes is een mooi gekleurd mannetje geworden. Wat vooral opvallend aan hem is, is dat hij zijn staart kan verkleuren! En nu vraag ik me af of dat normaal is ;). Meestal is het zo dat z'n staart 's ochtends wit (met zwarte stippen) is, en in de loop van de dag verandert het grootste deel van het wit in geel. Er zitten een paar uurtjes tussen de foto's hieronder.

Afbeelding
annev
Gebruiker

Onderwerpen: 1
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:

Re: verkleurende gup?

Berichtdoor Guppie! » 26 apr 2013, 10:22

Doet hij dat nu nog steeds of heb je de gup al niet meer?
Guppie!
Gebruiker

Onderwerpen: 5
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:

Nederland
Soort aquarium:
Regio:
Formaat:

Vergelijkbare onderwerpen

verkleurende siamese algeneter Forum: Overige vissen Auteur: Remy82 Reacties: 1
sterk verkleurende clownbotia's Forum: Karperachtigen Auteur: Evelien Reacties: 15
verkleurende botia's Forum: Overige vissen Auteur: Tukker Reacties: 7

Keer terug naar Levendbarenden