Hier kan iedereen zichzelf en uiteraard zijn bak voorstellen. Het gebruik van foto's is ook hier gewoon toegestaan. Door middel van de index kun je nu ook op naam sorteren.
Dank je Gerhar. De furcatusjes uit de 1.30m(450 liter) heb ik nog een ander bakje voor, ik zou er liever een Melanotaenia soortje bijhebben, je weet wel welke! In de 900 liter bak zwemmen 19 regenboogjes samen met wat grondels, daar zou ook nog wel een soortje bij kunnen. Een mens zou er hebberig van worden.
Afgelopen week zijn er 8 stuks wildvang Melanotaenia Utcheensis bijgekomen. Helemaal blij mee. Ik zal volgende week een mop maken en de week daarna een paar apart zetten in een 64 liter bakje. Kijken of het wat wordt.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Hopelijk gaat het net zo goed met je nieuwe vissen als bij mij. Hier zwemmen inmiddels al meer dan 30 jonge visjes.
Dat hoop ik ook! Ik heb ze nu nog niet apart zitten hoor. Ik laat ze eerst een paar weken. Ik moet nog een mop maken en een 64 liter bakje vullen. Daar wil ik dan 1 of 2 koppeltjes indoen. Ik vind ze erg mooi van kleur.