[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veni Vidi Vissie • Toon onderwerp - Nieuwe website

Nieuwe website

Mededelingen en/of aanbiedingen van Sponsors. Hier kunnen adverteerders hun gratis boodschappen laten plaatsen

Nieuwe website

Berichtdoor StefsAquaSupply » 24 jan 2015, 13:39

Beste forumleden,

Door het plotse overlijden van de maker van onze website, hebben wij momenteel een heel groot probleem.
De persoon die de hosting heeft overgenomen zit compleet vast met onze site.
Er kunnen geen aanpassingen meer gedaan worden, en er kunnen ook geen fouten meer gecorrigeerd worden.
Momenteel hebben wij heel veel problemen met onze email.
Blijkbaar worden de mails van bestelling: aangemaakt, betaald, verzonden enz...
Niet meer naar de klant verstuurd.
Moest u vragen hebben of problemen ondervinden. Aarzel dan niet mij te contacteren op volgend mailadres: stefan.van.aelbrouck@Hotmail.com
Of via privebericht op het forum.

De opstart van de nieuwe website is volop aan de gang.
Wat natuurlijk een pak werk met zich meebrengt, aangezien ik elk artikel handmatig moet overzetten in 3 talen. (+-4000 stuks)
Door de eerder genoemde problemen kan ik deze niet in bulk verplaatsen.
Ook zal het in de toekomst mogelijk zijn om makkelijker te betalen. Wat wil zeggen dat ik ook sneller de betaling ontvang en dus sneller kan verzenden.

Momenteel hebben wij ook problemen met onze stock aanpassing op de website.
Blijkbaar is alles van stock op 1 geplaatst. Wat wil zeggen dat je soms niet kan bestellen als je bijvoorbeeld 3 stuks nodig hebt.
Ondervind u hier problemen mee contacteer mij dan breng ik alles zo spoedig mogelijk in orde voor u.

Alsook ga ik dus geen nieuwe producten meer online zetten op de oude site.
Dus zoekt u iets dat je niet terugvind, stuur gerust een mailtje.
In 99% van de gevallen kan ik er wel aan geraken.

Wij hopen op u begrip tijdens deze lastige overgangsfase.

Groetjes,
Stefan
StefsAquaSupply
Gebruiker

Onderwerpen: 4
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd: 39

Belgium
Soort aquarium:
Formaat:

Keer terug naar Aanbiedingen - Mededelingen