[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veni Vidi Vissie • Toon onderwerp - kleine aquarium

kleine aquarium

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

kleine aquarium

Berichtdoor kevanova » 30 dec 2008, 21:05

hallo
ik heb een kleine aquarium ingericht voor tanganjika's nl een juwel 125
graag had ik er Lamprologus multifasciatus in gehouden en nog 1 soort om toch een beetje variatie te hebben
kan iemand me helpen met welke soort ik erbij kan zetten en of het mogelijk is een multi of 5 erbij te houden?
ik wil niet moeilijk doen maar weet je ook waar ik de multi's kan kopen want in de plaatselijke viswinkel kenne ze het niet
(vlaams brabant)
alvast bedankt
kevanova
Gebruiker

Onderwerpen: 2
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:

Nederland
Regio:

Re: kleine aquarium

Berichtdoor BazZi3 » 31 dec 2008, 17:51

5 multifasciatus kan makkelijk hoor, zolang je maar genoeg schuilplaatsen hebt! je zou eventueel een neolamprologus erbij kunnen doen of een julidochromis.
hollandse plantenbak gaat mij lukken!
BazZi3
Bas de Veranderaar

Onderwerpen: 405
Afbeeldingen: 91
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd: 36

Nederland
Soort aquarium:
Regio:
Formaat: