[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veni Vidi Vissie • Toon onderwerp - Aquarium van 200(max230)x50(max80)x50(max80)

Aquarium van 200(max230)x50(max80)x50(max80)

Hier kan je een oproep doen als je aquarium benodigdheden zoekt.

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

Forumregels
* Je mag hier als particulier iets vragen/zoeken, wat hobby gerelateerd is.
* Wees zo volledig mogelijk en duidelijk over hetgeen je vraagt/zoekt.
* Probeer een richtprijs aan te geven, als je wilt onderhandelen.
* Wees ook duidelijk over "waar" en de manier waarop, dus de plaats, of halen/brengen/verzenden.
* Wanneer het gevraagde/gezochte vergeven of verkocht is, mag je het topic zelf sluiten. Dat hoef je dus niet aan het beheer te vragen.
* Reageer alleen in het topic bij daadwerkelijke interesse en mogelijkheden tot transactie.
* Het beheer is geenszins aansprakelijk voor welke transactie dan ook.
* Ga voorzichtig met privégegevens om en plaats ze hier niet in het openbaar, maar in een pb.
* Je mag een onderwerp niet kicken binnen 48 uur in welke vorm dan ook.
* Prijsopdrijvingen en veilingmethoden zijn verboden.
* Het verzenden per post van levende dieren is niet toegestaan.
* Geef het onderwerp in de topictitel aan.
* Het beheer behoudt zich het recht onderwerpen of opmerkingen te allen tijde te verwijderen.

Aquarium van 200(max230)x50(max80)x50(max80)

Berichtdoor Sky89 » 08 nov 2015, 17:47

Beste forum leden tijdens het verhuizen van mijn 2meter bak is er een idioot op me bus geklapt en doorgereden. Hierdoor was van me bak en pomp niets meer over en me bus is helemaal kapot. Helaas was ik alleen wa verzekerd en voor zover bekend krijg ik niets vergoed helaas. Mijn cichlas zitten nu in een 120x40x50. Dit is veel te klein voor een vrouw van 40 en een man van 30. Helaas heb ik niet echt gek veel geld meer voor een bak. Ik kan tot 200 missen. Dus mocht iemand zo een bak hebben die nog in redelijke staat is, het liefst met meubel, dan hoor ik dat heel graag.
Sky89
Gebruiker

Onderwerpen: 6
Afbeeldingen: 1
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:
Soort aquarium:
Formaat:

Re: Aquarium van 200(max230)x50(max80)x50(max80)

Berichtdoor Sky89 » 08 nov 2015, 18:52

Het liefst in Noord Holland en met mogelijkheid dat die gene het wil vervoeren tegen een vergoeding natuurlijk. Dit omdat ik nu een polo heb zonder trekhaak. Nooit bij stil gestaan eigenlijk dat ik die ooit nodig zou hebben.
Sky89
Gebruiker

Onderwerpen: 6
Afbeeldingen: 1
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:
Soort aquarium:
Formaat:

Re: Aquarium van 200(max230)x50(max80)x50(max80)

Berichtdoor 1Paul » 24 nov 2015, 9:24

doe aangifte bij de politie en meld je schade bij het waarborgfonds, dit is er speciaal voor mensen die door rijden of wegrijden na een aanrijding!!!

grote kans dat je alsnog je centjes krijfgt, wel zorgen dat je de getuigen vna het ongeval hebt en deze een verklaring laat afleggen...

http://www.schadezonderdader.nl/
IK BEN IK
1Paul
Junkie

Onderwerpen: 48
Afbeeldingen: 27
Verzonden: 1 Duimpje
Ontvangen: 14 Duimpjes
Leeftijd:

Nederland

Keer terug naar Gezocht