[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veni Vidi Vissie • Toon onderwerp - Henny's gezelschapsbakkie

Henny's gezelschapsbakkie

Hier kan iedereen zichzelf en uiteraard zijn bak voorstellen. Het gebruik van foto's is ook hier gewoon toegestaan. Door middel van de index kun je nu ook op naam sorteren.

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

Henny's gezelschapsbakkie

Berichtdoor Henny2 » 03 feb 2017, 9:53

Mijn grootste aquarium is een houten bak en is 2.00x70x70. Er zit een binnenfilter in aan de rechterkant over de hele breedte van 15cm breed met 4 matten en daarachter een grote zak Siporax, de verwaming en opvoerpomp.

Bestand:
Awaous flavus 2m/3v, dit is het restant van mijn Zuid Amerika bezetting
Oscura heterospila 2m/2v,
Thorichthys Aureus "Rio Copán" 3m/3v, waar ik 1 of 2 koppels uit wil krijgen
Maelanotaenia boesemani 6m/4v
Ancistrus "red fire" 1m
L204 panaquolus 2m

Het was de bedoeling dat dit een Midden Amerika aquarium werd, omdat het water in Rotterdam de laatste jaren een stuk alkalischer is geworden. De Awaous mogen hun dagen hier slijten en de boesemani zijn er bijgekomen omdat ik geen bijvis uit M-A kon vinden die me beviel.
Deze combi werkt prima, maar de regenbogen bevallen me zo goed, dat ik er wel een hele Australische/Guinea bak van zou willen maken. :grin:
Filmpje:
https://youtu.be/prEXnSY8aHc
Henny2
Gebruiker

Onderwerpen: 4
Verzonden: 1 Duimpje
Ontvangen: 11 Duimpjes
Leeftijd:

Re: Henny's gezelschapsbakkie

Berichtdoor RonaldBroeders » 05 feb 2017, 21:56

Ziet er mooi uit Henny. Ik vind de Boesemani ook erg mooi dus ik snap dat je hier mee verder wil.
Groetjes Ronald

Mijn aquarium
RonaldBroeders
Gebruiker

Onderwerpen: 22
Afbeeldingen: 105
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd: 47

Nederland
Soort aquarium:
Regio:
Formaat:

Re: Henny's gezelschapsbakkie

Berichtdoor Henny2 » 05 feb 2017, 22:05

Dank je. Ik vind het erg leuke speelse vissen, een genot om naar te kijken. :dans:
Henny2
Gebruiker

Onderwerpen: 4
Verzonden: 1 Duimpje
Ontvangen: 11 Duimpjes
Leeftijd:

Keer terug naar De gebruiker en zijn bak