Ik weet precies wat ik heb zitten in elke bak: Rekord800: 4 jonge platy's, jonge endlers -die ga ik niet tellen- 9 endlers, waarvan 5 mannen en 4 vrouwen. In de betta bak -aqua-30- zit een betta man, mini-japonica garnalen en vuurgarnalen).
Verder zat mijn betta wel eerst in m'n rekord800 (met het idee dat hij later naar de aqua-30 zou verhuizen, wat maar goed ook is), maar daar voelde hij zich niet op zijn gemak.
Voor de kleine bak (de 30*20*20) twijfel ik nog enorm wat ik erin wil zetten. Aan het begin wordt het voor enkele weken een koppeltje panda guppen, maar die gaan daarna naar de 60*30*30/35.
En het is niet meer meer meer, ik blijf bij maximaal 4 bakken die tegelijk draaien en neem niet meer, 1 het mag niet, 2 ik wil dat niet, 3 ik heb geen plaats voor meer. De laatste 2 bakjes (de plastic bakjes) waren er gekomen voor de endlers (dit was eerst m'n quarantainebak) en dan de 5 kuhlii's.
Verder heb ik niet van dat ik alles zo goed weet. Ik maak ook genoeg fouten. Een 1 meter bak kan ik niet kwijt op m'n slaapkamer.
In februari hoop ik de volgende bakken te hebben (alleen maar glazen bakken, ipv ook plastic bakken): 1x 30*20*20, 1x 35x22,5x31,5, 1x 60*30*30/35, 1x 81*36*39 en dan de 2 plastic bakken voor alle zekerheid als quarantaine/baby opvang bakken. Ik wil namelijk geen vissen meer gelijk in m'n bak zetten, ik wil nu eerst de vissen apart zetten die ik nieuw koop ipv gelijk in m'n bak (natuurlijk nadat ik ze heb over laten wennen)